Home » FAQ

Voordat je contact opneemt, kijk eerst even bij de veelgestelde vragen of jouw vraag ertussen staat.

 

Ik ben op zoek naar een mineraal of edelsteen die ik niet in de webshop vind, mag ik jou daarvoor mailen?

Dat mag altijd! Wekelijks koop ik nieuwe producten in en ik houd dan graag rekening met met jouw wensen. Laat het me dus vooral weten als je iets zoekt, dan ga ik voor je op zoek. Schroom niet om te vragen; ik ga met alle liefde voor je op zoek, of het nu gaat om een knuffelsteen, een hangertje, een groter stuk of iets speciaals. 

 

Ik heb al een bestelling geplaatst, maar ik ben iets vergeten mee te bestellen. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk even contact met mij op, dan kan het vergeten artikel nog aan je bestelling worden toegevoegd. Op die manier betaal jij geen extra verzendkosten en bespaar ik op verpakkingsmateriaal. Een stuk beter voor het milieu!

 

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ben er toch niet helemaal tevreden over en zou graag willen retourneren. Kan dat?

Natuurlijk mag dat. Je hebt het recht om je bestelling te retourneren, dat is geen enkel probleem. Zorg wel dat je product ongebruikt en onbeschadigd is en binnen 14 dagen na ontvangst retour stuurt. Meld je retour aan via het retourformulier.  Vul het formulier volledig in, print het uit en stop het bij je retour pakketje. Heb je geen printer, dan mag je ook een briefje met het bestelnummer en je gegevens bijvoegen. Pak de artikelen stevig in, bij voorkeur in dezelfde verpakking als waar je ze in hebt ontvangen. Zodra je retour is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je binnen 14 dagen je geld retour.  Lees voor alle voorwaarden even goed de algemene voorwaarden. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw eigen rekening. 

 

Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dat? 

Als je je bestelling wil annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op, zodat ik de bestelling voor je kan annuleren. Indien je bestelling al verzonden is, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden.

 

Wat zijn de voordelen als ik een account aanmaak?

De voordelen van een klantaccount zijn:

- Je hoeft niet elke keer dat je een bestelling plaatst je gegevens opnieuw in te vullen. Deze staan dan al ingevuld en hoef je alleen nog maar te controleren.

- Je kunt al je bestellingen bekijken.

- Je kunt de facturen van bestellingen inzien en downloaden.

- Je kunt de status van je bestelling inzien (in behandeling, betaald, verzonden).

- Je kunt de track & trace van een bestelling inzien.

- Je kunt zelf je gegevens ten allen tijde wijzigen.

 

Er zit een krasje of deukje in mijn product.

Edelstenen, mineralen en fossielen, het zijn allemaal natuurproducten. De één kwetsbaarder dan de ander. Deze prachtige stukken worden vaak uit mijnen, grotten of diep in de grond gehaald. Sommigen zijn al miljoenen jaren oud! Het is dus niet vreemd dat er een oneffenheid in je stuk kan zitten zoals een insluitsel, inkeping, deukje of krasje. Dit is nu eenmaal niet te voorkomen wordt dan ook niet als klacht geaccepteerd. Bij broze stukken zoals celestien en andere kwartsvarianten kan er soms een kristal los komen tijdens de verzending; ook dit is niet te voorkomen ondanks stevig inpakwerk. Het is natuurlijk een ander verhaal als een stuk gebroken of verpulverd binnen komt. Indien je denkt een gegronde klacht te hebben, dan mag je contact met mij opnemen en foto's van het betreffende stuk meesturen. Aan de hand daarvan kan ik dan beoordelen of je klacht daadwerkelijk gegrond is.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?

Spirit of Gaia heeft geen fysieke winkel en het is daarom niet mogelijk om bestellingen op te halen.

 

Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met mij op!